torstai 3. marraskuuta 2011

#12 - What is love

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki


Juu, että pitäs kertoa rakkaudesta.

Rakkaus on...noh, se on ehkä maailman mahtavin tunne. Se saa tuntemaan itsensä hyväksi, välitetyksi ja lämpimäksi.  Ei sitä voi oikeen kuvailla, se pitää itse kokea. Ja jokainen sitä kokee päivittäin, ystävat, perhe, lemmikit, poikaystävä. Rakkautta on niin monenlaista. Ja jokainen haluaa tuntea itsensä rakastetuksi.






Isi </3

Itse rakastan perhettäni ja sukulaisiani yli kaiken, vaikkakin meillä on hyvin usein alamäkiä. En voisi kuvitellakaan menettäväni perheenjäseniäni - tai enää yhtäkään isäni jälkeen. Äitini kanssa olemme erittäin läheiset. Toki riitelemme lähes päivittäin ja olemme kuin eri maailmoista. Rakastan häntä silti täydestä sydämestäni. Isäpuoleni kanssa tulen myös erittäin hyvin toimeen ja voin puhua hänen kanssaan melkein mistä vaan. Olen onnekas, kun minulla on niin mahtava isäpuoli. 

Toki pakko rakastaa omaa, sekopäistä tappajakania, Jöötiä :)




parhaat! <3
Ystäväni merkkaavat minulle erittäin paljon. Ilman tämänhetkisiä parhaita ystäviäni, en todennäköisesti enää olisi tässä maailmassa, joten voin kiittää heitä koko sydämeni pohjasta kaikesta saamastani tuesta ja rakkaudesta! 


Poikaystävää ei multa löydykään. Haluisin kyllä, muttei oo kävelly vastaan vielä (tai pari ehdokasta kylläkin....heheh :D). Oon joskus aikasemmin viljellyt Rakastan sua- lausetta niin paljon, että sen arvo ei enää merkannut, mut vanhempana oon oppinu arvostamaan sitä enkä enää huutele niitä iha kaikille vastaan käveleville. 




Joo, jos täs ny jotain olis :D


Mitä te olette mieltä? Mitä on rakkaus? Kommentoikaa ja arvostelkaa.

1 kommentti:

  1. rakkaus on sitä, että pystyy olemaan täysin oma itsensä toisen edessä ilman, että pelkää menettävänsä hänet. :)

    VastaaPoista