keskiviikko 1. helmikuuta 2012

#19 My dream come true

Tänään! Tänään oon sitten hevosenomistaja. Istun koulussa koneella (HUOM! Tunnin liian aikasin!) ja mä en meinaa pysyy tällä tuolilla! Haluun tallille, nyt, HETI! Tänään Ida hakee mut koulusta, haetaan kamat kotoa ja suunnataan tallille. Satulaseppä tulee hakemaan Veikon satulan korjattavaksi. Tänään pidetään rento päivä kävellen ilman satulaa, kun autokoulu osu huonosti viideks. Otetaan vähä fiilistelykuvia ja vaan halin Veikkoa!
Oon niin suunnattoman onnellinen. Vitut mistään miehistä, mulla on VEIKKO! <3


p.s Ajattelin järkyttää maailmaa ja värjätä hiukset suunnilleen tämän värisiksi, mielipiteitä?

4 kommenttia:

  1. Hihi, oon niin ilonen sun puolesta. :) ja noi hiukset ei oo pahat!

    VastaaPoista
  2. Paljon onnee, mä oon niin ilonen sun puolest! :)
    Ja noi hiukset on aikas kivan väriset. ;)

    VastaaPoista
  3. Alas nyt kirjottelee tänne mitä ootte touhuillu!!!!! :D

    VastaaPoista