maanantai 24. syyskuuta 2012

Olen muuttunut ja onnellinen.

Päätin kirjoittaa nyt minulle hyvin ajankohtaisesta aiheesta. Halusin kertoa teille, miten elämäni on muuttunut kokonaan tämän vuoden aikana.

Vielä viime vuonna olin angstinen teinityttö, jonka mielestä elämässä ei ollut mitään elämisen arvoista. Pidin itseäni hyvin vastenmielisenä, rumana ja lihavana. En uskonut itseeni, lintsailin koulusta, join yms. Vihasin itseäni ja kaikkea mitä teen. Mikä minua esti lopettamasta elämääni? Hevoset, ystävät ja rakkaus jääkiekkoon ja jalkapalloon. En silti tuntenut oloani hyväksi, harvoin minulla oli oikeasti hyvä mieliala ja en tuntenut olevani tarpeeksi hyvä mihinkään.

Tänä vuonna, varsinkin Veikon tultua minulle, aloin huomaamaan hyviä asioita ympärilläni. Minulla on takanani erittäin laaja tukiverkosto, ystävät, valmentaja, perhe ja muut sukulaiset. Kaikki ovat tukeneet minua päätöksessäni ostaa oma hevonen, ovat ylpeitä minusta ja tsemppaavat minua ja Veikko kaikissa tilanteissa. Usko omaan osaamiseen on palannut ja nautin joka hetkestä hevoseni sekä tallilaisten seurassa. Tallilta olen löytänyt itselleni erittäin hyviä ystäviä, jotka ovat minulle hyvin tärkeitä <3 Olen sisäistänyt, että minulla ja Veikolla on kummallakin vielä paljon opittavaa ja uskon että yhdessä voimme kehittyä vielä pitkälle!
      
KaKe 16.9 100cm ©Annika Mäki


Olen myös alkanut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Olen helmikuusta tähän päivään asti saanut pelkästään ratsastamalla, töissä olemalla ja juomalla litroittain vettä pudotettua painoani yli 20 kg, pienentänyt vaatekokoani ja elänyt muutenkin terveellisemmin. Olen saanut itsevarmuuttani takaisin ja iloitsen elämän pienistä iloista. Yritän tsempata koulussa, teen töitä, kun kouluni lukujärjestys sen sallii ja silti revin itselleni aikaa hevosen, töiden ja koulun lomasta ystävilleni, jalkapallolle ja jääkiekolle. En huolehdi turhaan tulevasta vaan elän tässä hetkessä. Ystäväni ovat minulle maailman tärkeintä, enkä voisi koskaan elää ilman heitä. Minulla on suhteellisen laaja kaveri/ystäväporukka ja pyrin tasapuolisesti viettämään aikaa kaikkien kanssa. Aina se ei onnistu, mutta hei, aina on facebook ja kännykkä jolla voin pitää kaikkiin yhteyttä ;)

Jennan kanssa lähdössä ulos <3
Millan kanssa Weeken Festivalissa <3


Elämän pieniä iloja, tallikisoissa puhdas 90cm!
Tää on tää mun kouluhomma :D


Tyttöi menos Vaasaan futismatsiin <3
Jenna rakas <3

Carla rakas <3


Äiti <3
All in all en saa antaa itseni enää vajota pohjamutiin, vaan jatkan itseni tsemppaamista. Eletään täysillä ku ollaan vielä nuoria ja murehditaan sitte myöhemmin! Myönnän kyllä omat vikani ja muut, mutta hei. Ei meist kukaan oo täydellinen! Jos ei musta tykkää niin mun puolesta voi iha suoraan vaan fuck off!

Pauski kiittää ja kuittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti