sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Minäkö lellitty kermaperse?

Mä olen alkanut kuulemaan ihan liian monesta paikkaa että mä olen lellitty, "niin saatanan rahoissa" ja sitä rataa että musta ois pikkuhiljaa aika alkaa korjailemaan näitä väitteitä.
Kun mä kyselen näiltä henkilöiltä et mikä musta tekee lellityn, niin mä saan yleensä aina vastauksina kuulla omasta hevosesta, uusista vaatteista ja jatkuvista baarireissuista. Oonko mä todellakin ainoa hevosen omistava, joka voi käydä baareissa ja ostaa vaatteita?

Vastaus on ei. Voin suoraan kertoa teille kaikille, että mä teen töitä jotta saan elää elämäni just silleen ku haluan. Jokainen mun ostos, jokainen baarireissu, joka ikinen penni mitä hevoseen menee, tulee mun omasta taskusta. Huonoina päivinä toki vanhemmat avustaa pikkusen, mutta todellisuudessa mä olen se joka mun elämäni maksaa. Se, miten mulla on opiskelijana varaa pitää omaa hevosta on ihan täysin mun asiani. Kuitenkin käyn opiskelujen ohella töissä ja siihen samaan syssyyn yritän löytää aikaa ystävillekin. Usein tuntuu että se 24h ei vaan yksinkertaisesti riitä. Mä en todellakaan ole se mamma betalar-tyyppinen henkilö, miksi monet erehtyy mua luulemaan.
Ratsastuksessa suosin laadukkaita merkkejä, jotka ovat yleensä kalliimpia, varsinkin hevoselle vain parasta. Minä en ole lellitty, Veikko on <3

Sit kun mietin, miksi ylipäätänsä mut on leimattu kermaperseeksi niin mulla on ainoastaan yksi vaihtoehto. Ihmiset on vaan niin pirun kateellisia. Jos mä olen oikeassa, niin mä voin sanoa ihan suoraan; älkää olko! Mä olen menettänyt elämässäni aivan liikaa, jotta mä olen saanut haluamani. Jos ikinä saisin vaihtoehdoksi menettää hevosen, elää rikkinäisissä vaatteissa tyyliin sillan alla, ja sillä saada mun oman isäni takaisin edes hetkeksi, mä en miettisi sekuntiakaan. Mä luopuisin ihan kaikesta, jotta mä voisin edes hetken puhua isän kanssa, kertoa kuinka pahoillani oon kaikesta ja kuinka paljon rakastan sitä. Jos isä ois vielä elossa, ei olis Veikkoa. Ei olis koko ratsastusharrastusta, todennäköisesti huitelisin edelleen kilpauimarina.
Daddy's Girl, forever. Miss you more than anything <3

Don't judge me for who I am not. Im as normal as any of you. You can either hate me or you can love me but please, get your fact's straight before you come judging me!

PEACE OUT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti