perjantai 7. lokakuuta 2011

#5 - Challenge

Elikkä joo, oon kattellut et muutkin ihmiset tekee tätä blogihaastetta, niin päätinpä nyt myös tehä tän.

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki


 
Olen 17-vuotias kaksoiskansalaisuuden omaava sekopää. Olen syntynyt New York Cityssä ja asunut siellä ensimmäiset viisi vuotta elämästäni. Viisivuotiaana muutimme äitini kotimaahan Suomeen ja olemme siitä lähtien asuneet aina Turussa, lukuun ottamatta ensimmäistä puolta vuotta, jolloin asuimme Salossa.

Harrastuksiini kuuluu ratsastus, jota olen harrastanut viitisen vuotta. Ratsastan tällä hetkellä ML Pédantissa tiistaisin ja perjantaisin ja suosikkihevoseni on Veikko, 6-vuotias Wielkopolski-ruuna ja maailman ihanin tapaus. Veikko on n 185 cm säkäkorkeudeltaan, hyppää törkeen hyvin ja vielä rakastaa sitä. 

















Seuraan jalkapalloa sekä jääiekkoa säännöllisesti,  enkä varmaan enää pystyisi elämään ilman niitä!
Rakkaus kannattamiseen syntyi vuonna 2010, kun ystäväni raahasivat minut katsomaan TPS-Tappara peliä. Silloin oli jääkiekossakin hyvä fiilis. Sen jälkeen olen aktiivisesti seurannut TPS: pelejä. Viime kaudella kannatus hiipui joukkuen totaalisen konttaamisen aikana, mutta silti uskoni säilyi ja kävin jokaisen kotipelin katsomassa sekä useita vieraspelejä. Tänä kautena jää joitain pelejä välistä, koska 
haluan keskittyä taas ratsastamiseen.  Kipinä jalkapalloon syttyi tänä kesänä, kun ystäväni oli päättänyt viedä minut peleihin. Ei tarvinnut toista kertaa pyytää, koska se fiilis jäi ikuisesti mieleen. O-katsomon ääni kantaa koko stadionin yli ihan kirkkaasti ja se pelin fiilis...ai että! Sen jälkeen olen käynyt katsomassa joka kotipelin jonka olen vain suinkin pystynyt käymään. Vierasmatseja on kertynyt 4(?) ja suunnitelmissa on vielä 2 reissua. O-katsomossa on loistavaa porukkaa ja reissuilla on aina mahtava fiilis bussissa.

Ida, Milla, Clare ja minä Espoossa 2.10 <3


Asun vielä väliaikaisesti kotona äitini, isäpuoleni sekä paholaiskanini kanssa. Parin kk sisällä muutan omaan kämppään. Isäni kuoli ollessani 12-vuotias. Olen sen jälkeen sairastanut masennusta enkä ole vieläkään päässyt siitä täysin ohi. Talvet ovat pahinta masennusaikaa ja toivon tulevan talven olevan minulle hieman valoisampi kuin edelliset talvet

 Musiikki on myöskin erittäin suuri osa elämääni. Kuuntelen musiikkia aina kun on mahdollista ja laulan myös itsekin. Osallistuin tänä syksynä Voice of Finland- kilpailuun, mutten päässyt yli tuhannen hakijan röykkiöstä jatkoon. Kirjoitin ensimmäisen oman biisini sanat tässä taannoin ja toivoisin joskus pystyväni laulamaan sen. Youtube-kanava minulta löytyy, mutta siellä on vain yksi huonosti laulettu cover, koska olen ollut hieman laiska äänittämään covereitani. Minut löytää youtubesta nimimerkillä PSLmusics.
Musiikkimakuni on erittäin laaja, kuuntelen melkein mitä vain mikä korvaan kuulostaa hyvältä. Tässä pari tämänhetkistä suosikkibiisiäni:






































Tästä taisi tulla melkosen pitkä postaus, mut tää korvaa vähän sitä mun bloginkirjoituslaiskuuttani.


Pian tässä menen tallille estetunnille treenaamaan harkkakisoja varten joihin osallistun Veikolla 90 cm luokkaan.



CIAO

5 kommenttia:

  1. Mul on jotenkin kaljankiilto silmissä xD Hyvä postaus! Ja aaaaaaaaaivan ihania nuo Veikko kuvat <3

    VastaaPoista
  2. heheheee paliki saanu tänne jotain aikaseksi! oon ylpee jos jatkat samaanmalliin ;) ihan hauska ja jaksoin lukea loppuun :D <3

    VastaaPoista
  3. Ei Veikko nyt ihan 185 oo :D Ehkä 175 XD

    VastaaPoista
  4. no mun mielest luin jostai et se ois niinki iso :D ja mä oon 163 cm ja mä en ees nää sen selkää ja joudun iha törkeest taistelee jo et saan satulan selkää :D

    VastaaPoista