perjantai 21. lokakuuta 2011

#10 - Confessions

Säännöt ovat seuraavanlaiset:


- kiittää tunnustuksen antajaa
Kiitän haasteesta Paunaa!

- antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
Haastan tähän Emmin, Jaxen, Oonan,Ansun,Idan ja muite en enää keksikään :D

-ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta :)

-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:
Oh my shieeet













1. 100% HEPPATYTTÖ 4ever! Oon ratsastanu 12-vuotiaasta ja jätin samalla taakseni mun yhden tärkeimmistä harrastuksistani, kilpauinnin. En vuottakaan ratsastanut, kunnes päädyin estetunneille ja sille tielle ollaan jääty! Rakastan sitä tunnetta, kun liitää hevosella esteiden yli. Ratsastus on myös mulle kuin jonkinlaista terapiaa, aina jos mulla on huono olla niin ratsastus piristää, koska mun pitää kokoajan keskittyä johonkin muuhun ja saan samalla ajatukset pois




















2. Oon myöskin ihan armoton TPS-fani ja käyn niin monessa HC:n ja FC:n kotipelissä kuin on vain suinkin mahdollista. Futiskärpänen iski vasta tänä keväänä, mutta kyseinen laji alkaa viedä jopa voiton  mun sydämessä! Matsireissujakin on jo ihan kiitettävästi muistoissa. Lätkäreissuilla olen ollut 2x Lahdessa, Porissa, Helsingissä, 2-3xJyväskylässä, 5x Raumalla ja 4x Tampereella. Futisreissuja on kertynyt Helsinki, Myllykoski, 2x Espoo ja lauantaina olis vuorossa Valkeakoski ja sitä seur vklp:na kauden viimeinen peli Kuopiossa. Eli on sitä bussissakin tultu istuskeltua ihan mukavasti (kännissä).






3. Tykkään valokuvaamisesta, vaikken omasta mielestäni oo ees kovin hyvä. Oon suurimmaks osaks kuvannu hevosia kisoissa ja muualla, Jääkiekkopeleissä ja Futispelissäkin oon kerran kuvannu. Ylläolevat 2 futis/lätkäkuvaa on mun ottamia. Omistan Canon EOS 450 D:n, jonka sain tädiltäni rippilahjaksi. Mulla on myöskin vanha Marilta ostettu vähän suurempi putki.



4. Laulan paljon yksinäni (varsinkin suihkussa :D). Yleisölle laulaminen hermostuttaa mua ja saa mut ihan paniikkiin, vaikkakin kaikki väittää mua ihan kelvolliseksi laulajaksi ja haluais mun laulavan. Kerran oon voittanu kammoni ja osallistunu Voice of Finlandin koelauluihin, mut nekin oli netin välityksellä, mut sillonki mun videon katsojia kerty oli 400!




5. Ihastun helposti, ja tunne katoaa usein myös melkeen yhtä nopeesti kuin tuliki. En vaan voi sille mitään, et mun silmät näkee vaaleenpunasta melkeen aina :D Samalla jotenki aina tuppaan satuttamaan itteeni näiden takia ja silleen..


















 
6. Osaan olla tosi vittumainen jos vaan haluan, ja usein haluanki. Musta on välillä hauska vaan vittuilla ihmisille ja usein mä vittuilenkin Paunalle, vaikken tietystikään sitä pahalla tarkota, ja uskon hänen tietävän sen <3. Pystyn myöskin puolustamaan itseeni ihan täysillä jos vaan haluan.





7. Mulla on aina ihan törkeet ulkonäköpaineet. Oon mielestäni ihan mielettömän ruma ja valtava valas. Tosin nyt oon ottanu itteeni niskasta kiinni ja alottanu kunnon kuurin. Syön terveellisemmin, käyn Gym 2000:ssa n 2-3 krt viikossa, ratsastan 2 krt viikossa ja kaikkea näin. Oon kans pidemmän aikaa pitäny huolta mun ihosta paljon paremmin, pesen meikit pois huolellisesti ja mulla on erikseen yö- ja päiväkasvorasvat. Siltikin musta tuntuu et naama vaan kukkii enemmän...ehkä tää tunne joskus helpottaa. Mut meikkiä käytän silti aika paljon, koska mä tunnen olevani niin täys zombie ilman meikkiä ja tukka pystyssä. Ulkonäköön mylskin liittyvää, vihaan mun luonnonkiharoita hiuksiani! Se ei tottele sillon ku pitäis! Myöskin aina välillä toivoisin saavani mun iihanat piiiitkät hiukse takasin :(
8.!!! Mä odotan jo ihan törkeesti täysikäsyyttä (TJ 88!) Sen jälkeen ihan tosissaan räjähtää. Alotin tossa vähän aikaa sit autokoulunki jo ja oottelen innolla ajotunteja :)


Noniin, ihme et jaksoin tehä tän mut tässä se on, hope ya like it!







1 kommentti:

  1. hähä mulla on TJ 82 täysi-ikäisyyteen :D kiva postaus oli :)

    VastaaPoista